Monday 19 August 2013

Setelah menyepi....

Assalamualaikum.. Mak cik, pak cik, adik kakak and abang abang sekalian *kalau ada la. Mehmehmeh.

Dah lama kan aku biarkan belog ni terbiar. Tu la, aku ni bukan dalam kategori rajin mana pun. Tapi gatal tangan nak berbelog jugak gara gara tengok orang lain macam best je kan duk update belog. Mungkin aku ni tergolong dalam kategori gedik. Yela.. Kejap rajin update, kejap malas. Kalau dah malas hah toksah tunggu aku update lah, tunggulah dua tiga bulan kemudian itupun kalau aku masih ingat password belog ni lagi. Tadi pun dah nyaris2 kot lupa password. Hahaha. 

Acctually, aku takde apa nak cerita pun lagi. Banyak cerita tapi aku biar kepam dalam kepala je. Malas pulak nak curah kat dalam belog ni lagipun lappy aku ni dah macam nazak dah. Kejap blank kejap okey. 

Tapi ada sedikit ceritera yg terjadi masa beberapa bulan kebelakangan ini. Meh aku sajikan. Tadaaaa :




Congrats my dear lovely frens for your wedding. I'm really excited ! 

Guess what? My childhood friend has been a wife and I'm really excited. Excited sampai tak tahu nak cakap macamna. Bayangkan dia yang membesar bersama, sama sama gi sekolah naik basikal, sama sama mandi sungai, panjat pokok, curi buah jambu, main ten ten now we all dah besar panjang and she now pegang status as a WIFE !! You soooo pretty dear and I think three of us really pretty on the that day.

See betapa excitednya aku sampai bahasa pun aku dah campur adukkan. Bhaha. Peduli pulak. Inikan belog aku. So suka hati akulah. Lalala. Kita tiga orang ni memang rapat giler masa kecik kecik dulu. Yela, duduk pun satu kampung kan. Ada sorang lagi sebenarnya tapi takde dalam gambar ni. Agak agak lepas ni turn sapa la pulak. Mehmehmeh. Btw, cerita ini cerita pada 30.06.2013. Boleh nampak tak dah berapa bulan aku kepam baru hari ni nak update. Hahaha.

Okey lah. Dah nak pukul 11 so esok esok lah kita sambung dengan cerita lain pulak. Esok kerja so aku nak tidur awal. Okbye :*

No comments: