Saturday 31 August 2013

Dan kerana sifat malas itu menebal.

Salam Sabtu buat kawankawan belog and stalker. Selamat berhujung minggu !

Seperti tajuk di atas.. Dek kerana sifat malas lagi tebal kalau nak dibanndingkan dengan sifat rajin maka belog aku sudah lama tak ber"update".

Oh jadi hari ini adalah 31 Ogos? Oh jadi hari ini hari merdeka? Oh jadi hari ini kita masih dibulan Syawal? Oh patutlah masih ada orang yg invite ke open house. Oh? Oh mannn -.-'




Merdeka kau kata Merdeka apa? Merdeka atas nama Hanya dikalender Tapi Tiada dijiwa Dihati juga Fikirnya Hanya bergembira Celaka

Via:twitter @puisiiblis

Nampak puisi di atas? Puisi tu aku ambil dekat twitter hamba Allah. Mohon share ye sebab aku tertarik dengan bait bait itu. Ye, bagi anak muda. Fikirnya hanya bergembira. Sebab aku pun pernah lalui fasa itu. But its not mean i'm old already. Just 23 on December this year ok. Sweetttt lagi. Mihmihmih.

Tahun ni aku tak macam tahun tahun sudah. Tahun sudah sebolehnya nak keluar tengok bunga api dan lepak bagai. Tapi tahun ni entah kenapa. Just duduk rumah, tengok tv then pukul 10 dah kroh kroh. Hihi. Mungkin sebab malas atau kerana si dia yang kena kerja semata mata nak kumpul duit bayar ansuran kereta, tunai impian kitaorang untuk ke jinjang pelamin. Eh? Ok takde kena mengena -.-'

Ke mungkin sifat malas aku maka aku lebih senang lepak santai kat rumah macam hari ini? Tapi petang ni ingat nak ajak dia gi Shah Alam, pergi cari baju untuk kenduri kahwin my kezen 14hb nanti. Tapi rasa macam malas jeeee ! Arghh.





No comments: