Thursday 10 January 2013

Dinner 05 Januari 2013

Awal tahun ni, aku ada pergi event dengan company aku. Katanya dinner ni untuk appreciate staff hq dekat Grand Dorsett Subang Hotel, Subang Jaya. Tema dinner, Rock and Roll. Macam best kan. Tapi memang best pun. Kehkehkeh. Sepatutnya dinner ni berlangsung hujung tahun lepas tapi mungkin ada masalah teknikal agaknya, kena postpone awal tahun ni. Tapi boleh dikatakan aku adalah staff baru yang bertuah. Sebab pertama ialah, aku join company ni about one month before birthday. Lepas tu, hujung tahun kan ada macam macam event. So, aku kira bertuah la sebab dapat attend setiap event yang best best. 

Azam Pitt 

Ada cerita di sebalik gambar ni. Mula mula kan, masa dia kat table aku tak kenal dia siapa. Ingatkan dia salah seorang staff jugak. So aku pun wat donno jela. Lepas tu, aku dengan budak budak tengah ambil gambar kat luar ballroom, tiba tiba dia lalu belakang, lepastu dorang cakap "eh tu kan azam pitt?" aku pun tanya la "sape azam pitt? eh aku tak kenal lah"  "tu budak af, femes jugak tapi dia tersingkir awal" aku pun dengar perkataan FEMES terus aku panggil dia, "eh awak awak, nak bergambar boleh?" dengan muka tak malu. Bhahahaha. Balik rumah, esoknya terus aku google AZAM PITT. Ohh baru aku tahu dia artis. 


Projek Pistol



Menu dinner



Salad with island thousand sauce




Vegetable soup




Blackpepper chicken, fish fillet, wedges, curry





Linda & Diana Rafar



Lanun Steak House
Finally, habis je dinner dalam 12 lebih, aku ke KL pulak Lanun Steak House, area belakang klcc. Ada yang lapar tapi sebenarnya aku pun lapar jugak. Al maklumlah dinner korporat kan, makan kena lah berpada pada bukan boleh buat macam makan dengan member member. Sampai rumah pukul 3 pagi. Ni kalau mak aku tahu, teruk aku kena bantai. Ok bye.



No comments: